WĘGRY MISKOLC TAPOLCA pensjonat LADY VICTORIA

Brak wolnych miejsc

Opis pensjonatu

OFERTA NA ZAPYTANIE

PENSJONAT LADY VICTORIA położony jest w willowej dzielnicy, ok. 10 minut spacerem od basenów termalnych i licznych restauracji, blisko przystanku autobusowego, co stwarza dogodny dojazd do centrum Miskolca (autobus co 5-10 min.). Pensjonat posiada komfortowe, gustownie urządzone pokoje 2 osobowe z możliwością dostawek, z łazienką (prysznic, umywalka, WC) i TV. Na korytarzu znajduje się kuchnia wyposażona w podstawowe naczynia, czajnik i lodówkę. Na miejscu mały bufet, gdzie można kupić napoje. Bezpłatny parking. Wyżywienie: 1 x dziennie BB śniadania w formie serwowanych porcji.

 

 

Opis miejscowości

MISZKOLC TAPOLCA to znane węgierskie uzdrowisko, którego głównymi atrakcjami są otwarte baseny rekreacyjne i kąpieliska termalne: ciąg kolorowo oświetlonych grot wypełnionych ciepłą wodą bijących w niektórych miejscach bardzo silnie, tworząc naturalne bicze wodne. Kąpiele w tych wodach są skuteczne w leczeniu schorzeń zwłaszcza stawów i kręgosłupa. Jezioro z łódkami i rowerami wodnymi, przepiękny park zdrojowy, alejki spacerowe oraz liczne obiekty gastronomiczne z szeroką gamą ofert oraz inne usługi tego kąpieliska stanowią o niezrównanej atrakcyjności tego przepięknego uzdrowiska.

Cena w PLN obejmuje

przejazd autokarem lub dojazd własny, opłata rezerwacyjna, ubezpieczenie rozszeerzone KL+NNW +choroby przewlekłe i nowotworowe+bagaż, TFG. 

Cena w EUR obejmuje

7 lub 14  noclegów, 7 lub 14 śniadań

 

Dopłaty

1. Osoby od 18 lat obowiązkowa taksa klimatyczna płatna w hotelu ok. 500 HUF/dzień/osoba (ok. 1,7 EUR/os.).

 

 

Zniżki

1. Dzieci do 2 lat bez śwaidczeń hotelowych płacą 60 zł / 7 dni, przy dojeździe autokarem 250 zł / 7 dni

2. STAŁY KLIENT: 50 zł zniżki dla osób korzystających przez trzeci kolejny rok z naszej oferty!

Uwagi organizatora

1.Kwota w PLN płatna jest w Polsce, kwota w EUR płatna TYLKO na Węgrzech.

2. Wycieczki fakultatywne organizowane są przez lokalne biura podróży.

3. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz 14 i kończy o godz 9.

4. Miejsca i godziny odjazdów autokarów podano w rozkładzie jazdy. Prosimy o przybycie na miejsce zbiórki najpóźniej 15 minut przed planowaną godziną odjazdu.

5. Potrzebny DOWÓD OSOBISTY lub PASZPORT ! Prosimy pamiętać również o dokumencie  dla dzieci.

 

 

Ramowy program imprezy (klasyczny 7 noclegowy)

1 dzień wyjazd z Polski wg rozkładu jazdy, przyjazd na Węgry w godzinach południowych. 2-7 dzień WYPOCZYNEK możliwość wykupienia wycieczek fakultatywnych, zabiegi lecznicze, itp. 8 dzień wykwaterowanie do godz. 9, czas wolny. Wyjazd wg rozkładu jazdy przejazd przez Słowację. Przejazd do Polski w godz. nocnych.

Uwagi przewoźnika

1.Transport na trasach antenowych w Polsce możliwy jest mikrobusem, autokarem klasy turystycznej, samochodem osobowym lub innym przewoźnikiem np. FlixBus, Intercity, PKP, PKS itp. Ewentualną zmianę godzin odjazdów podamy najpóźniej na 24 godziny przed odjazdem. Trasa na terenie kraju zależy od zgłoszeń z poszczególnych miast, co może spowodować , że przejazd nie będzie realizowany najkrótszą z możliwych tras. 2. Na trasach poza granicami Polski transport odbywa się autokarami wyposażonymi w siedzenia uchylne, klimatyzację, toaletę, video i nagłośnienie. Przy małej ilości osób, możliwość przewozu uczestników małym autobusem bez WC i mini baru. 3. Podane godziny wyjazdów i przyjazdów mogą ulec zmianie z różnych przyczyn np. złe warunki drogowe, atmosferyczne, zwiększanie ruchu na drogach szczególnie w szczycie sezonu letniego. 4. Prosimy o przybycie na miejsce zbiórki najpóźniej 15 minut przed planowaną godziną odjazdu. W przypadku gdy Podróżujący nie stawia się na miejscu zbiórki, personel pokładowy kontaktuje się z nim na podany w umowie numer telefonu. Istotne aby dane kontaktowe podane podczas podpisywania umowy były właściwe i aktualne. W przypadku problemu z dotarciem na miejsce zbiórki np. opóźnienie pociągu, korki itp., Podróżny ma obowiązek zgłosić problem na podany w umowie telefon awaryjny transportu. Obsługa autobusu nie jest zobowiązana oczekiwać na spóźnionego Podróżnego, wiąże się to m. inn. z czasem pracy kierowców. 5. Miejsca w autokarze są przydzielane w kolejności podpisania umowy, a klienci o miejscach informowani są przez obsługę na miejscu zbiórki. Podróżni zapisujący się na wyjazdy w jednej rezerwacji usadzani są obok siebie. 6. Osoby korzystające z samego przejazdu, powinny obowiązkowo ubezpieczyć się na czas pobytu. Przewoźnik gwarantuje tylko ubezpieczenie komunikacyjne na czas przejazdu. 7. W trakcie przejazdu organizowane są przerwy wynikające z czasu pracy kierowców. Przerwy te odbywają się na stacjach benzynowych, zajazdach itp. gdzie istnieje możliwość skorzystania z toalety (w niektórych za opłatą). 8. Do autokaru można zabrać ze sobą bagaż do 20 kg oraz bagaż podręczny do 5 kg. 9. W autokarze obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz spożywania alkoholu.

Bilety wstępu na baseny termalne

Bilet całodzienny dorośli ok.2300 HUF

Bilet Uulgowy. dorosła ok. 1900 HUF

Karnet 7 dniowy  ok.16000 HUF

Karnet 7 dniowy ulgowy ok.10500 HUF

Bilety ulgowe przysługują dzieciom do 4 lat, studentom, emerytom od 62 roku życia.

Ważne informacje dla podróznych

Dokumenty na podróż

Każdy z uczestników wyjazdu musi posiadać przy sobie i legitymować się ważnym i właściwym dokumentem tożsamości (zgodnie z przepisami kraju docelowego i krajów tranzytowych odpowiednio dowód osobisty lub paszport), który uprawnia go do przekroczenia granicy z danym państwem. Bez ważnego i odpowiedniego dokumentu tożsamości uczestnik nie może wziąć udziału w imprezie. Aktualne informacje dotyczące dokumentów podróżnych można znaleźć na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych: www.polakzagranica.msz.gov.pl Osoby posiadające paszporty wydane przez inne kraje niż należące do UE zobowiązane są do sprawdzenia przepisów wizowych oraz ewentualnego wyrobienia wizy.

Ubezpieczenie

Każdy uczestnik imprezy turystycznej jest zgłoszony do Towarzystwa Ubezpieczeniowego SIGNAL IDUNA POLSKA TU S.A. (chyba, że w Umowie o udział w imprezie turystycznej wskazano inaczej np. sam przejazd autokarem) i objęty jest ubezpieczeniem. W przypadku imprez zagranicznych uczestnik objęty jest ubezpieczeniem SIGNAL IDUNA Bezpieczne Podróże, które obejmuje: koszty leczenia (KL) 12 000 EUR ( w tym koszty ratownictwa 6 000 EUR i choroby przewlekłe), następstwa nieszczęśliwych wypadków (NNW): NWI trwały uszczerbek na zdrowiu 15 000 PLN, NWS tytułem śmierci 15 000 PLN i bagaż 800 PLN. Wariant zimowy jest rozszerzony o sporty zimowe.. Ogólne warunki ubezpieczenia SIGNAL IDUNA znajdują się na stronie:www.skarpatravel.pl w pozycji Ubezpieczenia. W momencie podpisania umowy jest możliwość wykupienia wyższego ubezpieczenia: KL 30000 €, bagaż 1000 PLN, sprzęt sportowy (Ss) 3000 PLN, odpowiedzialność cywilna (OC) 30 000 €. W przypadku imprez zagranicznych proponujemy, aby każdy uczestnik wyrobił i posiadał przy sobie na wyjeździe Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego. Karty EKUZ wydawane są bezpłatnie i "od ręki" przez oddziały Narodowego Funduszu Zdrowia. Więcej informacji: Karta EKUZ - NFZ. Prosimy pamiętać o zabraniu wystarczającej ilości lekarstw, które zażywają Państwo na co dzień a także środki przeciwbólowe, przeciwgorączkowe, plastry itp. Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji. W nagłych przypadkach losowych, kiedy uczestnik jest zmuszony zrezygnować z wykupionej wycieczki jeszcze przed wyjazdem albo przerwać pobyt i wracać do kraju, takie ubezpieczenie pozwala odzyskać część poniesionych już kosztów. Dzięki temu ubezpieczeniu, gdy biuro podróży zgodnie z umową potrąci klientowi część lub całość kwoty wpłaco nej na wyjazd, może on liczyć na częściowe ich odzyskanie od ubezpieczyciela. Należy jednak pamiętać, że ubezpieczenie nie obejmuje wszystkich sytuacji, w których rezygnujemy z wyjazdu. Koszt ubezpieczenia od kosztów rezygnacji to 3,3 % wartości całej imprezy. W przypadku ofert LAST MINUTE nie ma możliwości wykupienia takiego ubezpieczenia. Więcej szczegółów w pozycji Ubezpieczenia.

Impreza objazdowa (wycieczka objazdowa)

Impreza objazdowa to określenie imprezy turystycznej kilkudniowej, mającej w programie zwiedzanie atrakcji turystycznych w kilku miejscowościach lub w krajach w ciągu całej wycieczki. Ze względu na intensywność niektórych programów zwiedzania prosimy, aby nie zabierać małych dzieci. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z biurem podróży. Zwiedzanie miast odbywa się przede wszystkim pieszo, lub z użyciem komunikacji miejskiej (m.in. metro). Jeżeli program wycieczki wymaga zabrania ze sobą dodatkowych rzeczy, lub wymaga wysokiej sprawności taka informacja znajduje się w opisie wycieczki. Minimalna ilość uczestników przy której impreza jest realizowana to 35 osób.

Opieka pilota

Pilot opiekuje się grupą i jest odpowiedzialny za realizację programu imprez objazdowych, uzyskanie opłaconych świadczeń oraz pomaga w wypadkach losowych. Pilot przekazuje ogólne informacje o zwiedzanym miejscu. Nie ma uprawnień do oprowadzania grup po wnętrzach obiektów muzealnych i sakralnych. Informacje o tych obiektach będą udzielane w autokarze lub przed wejściem do danego obiektu, chyba że przewidziana jest opieka lokalnego przewodnika. Pilot może zmieniać kolejność zwiedzanych obiektów.

Tour Guide

Jest to bezprzewodowy, elektroniczny system oprowadzania grup stosowany podczas wybranych wycieczek. Po uiszczeniu opłaty podanej przy każdym programie na czas zwiedzania Klient otrzymuje indywidualny odbiornik raz ze słuchawką i smyczką. Pilot/Przewodnik korzysta z nadajnika i mikrofonu, docierając z przekazem informacji do każdego z Uczestników. W przypadku zgubienia odbiornika klient zostanie obciążony jego kosztami w wysokości 150 zł.

Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów

Przy każdej ofercie wycieczki podana jest orientacyjna kwota, którą należy mieć przy sobie podczas wyjazdu na bilety wstępu do zwiedzanych obiektów (kwota dla jednego uczestnika). Ceny biletów wstępu mogą ulec zmianie, dlatego prosimy o powiększenie swojego funduszu na ewentualne pokrycie podwyżek cen biletów

Impreza pobytowa (wczasy wypoczynkowe)

Impreza pobytowa jest to impreza o charakterze pobytowym, to znaczy, że przynajmniej kilka dni w ciągu imprezy, przeznaczonych jest na odpoczynek. Organizowane na miejscu wycieczki fakultatywne wymagają zebrania minimalnej liczby uczestników. Przy zakupie wycieczek jedno lub kilkudniowych SKARPA TRAVEL nie dokonuje zwrotów za nie wykorzystane posiłki i noclegi w hotelu, apartamentach itp. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania regulaminów i innych przepisów obowiązujących w miejscach pobytu oraz polskich i zagranicznych przepisów celno-dewizowych.

Doba hotelowa

Doba hotelowa to czas w jakim możemy przebywać w danym pokoju lub apartamencie, określony najczęściej jako przedział czasowy od do. W większości obiektów doba hotelowa zaczyna się od godz. 14 - 16, a kończy o godz. 9 -10, co oznacza, że do tej godziny należy opuścić pokoje/apartamenty. Niektóre hotele ustaliły inne ramy czasowe trwania doby i należy się do nich dostosować. W oczekiwaniu na odjazd autokaru, można oddać bagaże do pokoju bagażowego, specjalnej przechowalni lub w miejsce do tego przeznaczone.

Hałas

Organizator informuje, że bogata infrastruktura turystyczna (dyskoteki, tawerny, kawiarnie, bary itp.), ciepły klimat, atmosfera urlopu sprzyja nocnemu życiu towarzyskiemu, dlatego też Organizator nie może zapewnić ciszy podczas wypoczynku Klienta.

Przed-nocleg w Krakowie

Każdy z uczestników imprezy organizowanej przez SKARPA TRAVEL ma możliwość wykupienia przed-noclegu w Krakowie (ceny od 100 zł / osoba). Obiekty noclegowe to hotele, apartamenty lub pensjonaty, położone są zazwyczaj w okolicy dworca głównego, dojście lub dojazd do miejsca zbiórki we własnym zakresie. Cena za przed-nocleg jest każdorazowo podawana przy rezerwacji.

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny

W związku z powołaniem do życia w dniu 26.11.2016 Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego każdy klient SKARPA TRAVEL zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki zobowiązany jest do zapłaty następującej kwoty:

  • 10 zł/os. przy każdorazowej rezerwacji imprezy turystycznej autokarowej
  • 5 zł/os. przy przy każdorazowej rezerwacji imprezy turystycznej dojazd własnym transportem wyjątek stanowią kraje mające granicę lądową z Polską

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny ma na celu zapewnienie środków na pokrycie kosztów powrotu do kraju oraz zwrot wpłat za niezrealizowane i przerwane imprezy turystyczne dla klientów biur podróży, które utracą płynność finansową i ogłoszą niewypłacalność. Kwota przeznaczona na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny jest automatycznie doliczona do wartości rezerwacji w momencie jej dokonania. Składka na TFG nie jest przychodem biura.

Nie mogę pojechać na wycieczkę. Co teraz?

Jeżeli uczestnik nie może uczestniczyć w imprezie, którą zakupił, może zrezygnować z udziału w imprezie (odstąpienie od umowy) lub przenieść uprawnienia i obowiązki na inną osobę, która będzie uczestniczyć w imprezie. Rezygnacja z udziału w imprezie może nastąpić pod warunkiem, że uczestnik złoży pisemne oświadczenie do Organizatora lub za pośrednictwem biura sprzedaży - agenta turystycznego, u którego uczestnik wykupił imprezę. W razie rezygnacji przez Podróżnego z imprezy, obowiązują potrącenia podane w "Warunkach uczestnictwa w imprezach turystycznych organizowanych przez Skarpa Travel " pkt. X "Odstąpienie Klienta od umowy lub przeniesienie uprawnień na inną osobę".Powyższe koszty naliczane są od całkowitej kwoty rezerwacji. Uczestnikowi przysługuje prawo przeniesienia uprawnień i obowiązków wynikających z Umowy na inną osobę. W takim przypadku, Podróżny zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie nie później przed rozpoczęciem imprezy. Osoba przenosząca uprawnienia i obowiązki na inną osobę zobowiązana jest do zwrotu dokumentów otrzymanych od Organizatora.

Faktura za imprezę

Po wpłaceniu całej kwoty za rezerwację należy wysłać prośbę o wystawienie faktury VAT-marża na adres: beata@skarpatravel.pl. W treści maila prosimy podać: numer rezerwacji, dane osoby, na którą ma być wystawiona faktura VAT, ewentualne uwagi dotyczące wystawianej faktury. Faktury zostają wysłane listem poleconym na adres podany w mailu lub na adres mailowy w ciągu 14 dni od zakończenia wycieczki. Wystawiane f-ry są fakturami VAT Marża.

Praktyczne informacje

Najbliższa placówka dyplomatyczna

Ambasada RP na Węgrzech

Verosligeti fasor 16, 1068 Budapest

Wydział Konsularny

tel. 00361 413 82 14, fax. 00361 351 17 25

 

Obowiązująca waluta: forint (HUF)

1 EUR = ok. 305 HUF

Rozkład jazdy

WYJAZD POWRÓT
PONIEDZIAŁEK PONIEDZIAŁEK DOPŁATA
04:00
Katowice dworzec PKS ul.Piotra Skargi 
01:30 (wtorek) 30 zł
05:30 Kraków Dworzec PKS, górna płyta stanowiska G 10-13  ul.Bosacka 00:00 -
06:30 Brzesko stacja STATOIL, ul.Kościuszki 66 23:00 -
07:15 Nowy Sącz stacja SHELL, Al.Piłsudskiego 4 22:15 -

07:55

Krynica stacja ORLEN, ul.Zawodze 2

21:40

-

08:30

Muszyna Rynek

21:00

-

PRZYJAZD   
PONIEDZIAŁEK  
13:00 Hajduszoboszlo parking przy dworcu autobusowym 13:00
14:30 Mezokovesd przystanek przy kąpielisku 14:30
15:00 Eger parking przy kąpielisku 15:00
15:30 Bogacs przystanek przy kąpielisku 15:30
17:00 Miskol Tapolca pensjonat Lady Victoria
 17:00
WYJAZD
PONIEDZIAŁEK